יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

מה זה טוען רבני?

http://www.zamir-law.com/

טוען רבני - כל המידע שחשוב שתכירו

מדינת ישראל הינה מדינה מתוקנת, אך כזו שאינה מתנערת משורשיה היהודיים העבריים. מסיבה זו לבתי הדין הרבניים סמכויות של בתי משפט בתחומים מסוימים, כאשר השופטים הרבניים מוסמכים לפסוק ולקבוע גורלות של ממש. טוען רבני הינו "עורך הדין" שמוסמך לייצג את לקוחותיו מול אותם בתי דין רבניים, וכאן נלמד מעט יותר אודות תחומי אחריותו.

טוען רבני - מה זה בדיוק?

טוען רבני הינו איש מקצוע שעבר בהצלחה את כל שלבי ההסמכה, עד לקבלת התעודה המקצועית והזכויות המדוברות, ייצוג לקוחותיו בבתי הדין הרבניים. חשוב להדגיש כי הטוען הרבני אינו עורך דין ואינו מתיימר להיות שכזה. הוא לא בר סמכות לייצג לקוחות בבתי המשפט האזרחיים, אך הוא פועל כעורך דין לכל עניין ודבר בין כתלי בתי הדין הרבניים בלבד.

באילו תחומים עוסק הטוען הרבני?

בתי הדין הרבניים עוסקים במגוון רחב של תיקים, כאשר לציבור הרחב מוכרת בעיקר הנגיעה שלהם בנושאי הנישואין והגירושין. הטוען הרבני בקיא בכל רזי הדינים העבריים (והאזרחיים) במגוון תחומי האחריות של בתי הדין הרבניים כגון: כאמור, גירושין ונישואין, שלום בית, צוואות, גיור, הקדשות (עיזבונות למטרת צדקה), ענייני רכוש ועוד.

אז מה בעצם עדיף? פנייה אל עורך דין או טוען רבני?

עורכי הדין השונים בקיאים ביותר ברזי המשפט האזרחי ורבים מהם אף מתמחים בדינים העבריים על פיהם פועלת הרבנות. ולמרות זאת, מאחר וטוען רבני הינו בן ישיבה שעבר בחינות מקיפות וקשות ביותר על מנת להבין את דיני המשפט העבריים על בוריים, אין ספק כי איש מקצוע זה יכול להוות עזר רב, יעיל ומקצועי הרבה יותר עבור כל מי שבא לדיון בפני שופט רבני. למעשה,  משרדי עורכי דין רבים משלבים את הייעוץ המקצועי שלהם יחד עם שירותי טוען רבני, על מנת להיות בטוחים וסמוכים כי ייצוג הלקוח יהיה לא פחות ממושלם.

חשוב מאוד לבחור טוען רבני בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות במקרים הדומים למקרה שלכם. קל וחומר כאשר מדובר בסוגיות רגישות, שטומנות בחובן דיונים על סכומי כסף גדולים במיוחד. זמינות מרובה, יחסים בין אישיים וכאמור, עבודה משותפת עם עורכי דין, חשובים גם כן כאשר בוחרים טוען המתאים לכם.

תגובה 1:

  1. חברים של יום טוב, קוראים לי אנטוניו לורה מישראל, אני רופאה במקצועי מנתח, אני בת 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור כי היה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגהץ איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שחלק מאיות אהבה קיים או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תגובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק חלק לאיות של כתיב אהבה ובאופן מפתיע כבר היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אליי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק